Bij Uw Aannemers staan vertrouwen, duidelijkheid en vakmanschap centraal. Onze algemene voorwaarden zijn opgesteld om heldere afspraken te garanderen, zodat u precies weet waar u aan toe bent — vóór, tijdens en na de uitvoering van uw project.
De voorwaarden zijn van toepassing op onze verschillende specialisaties: dakwerken, binnenrenovaties en buitenrenovaties. Hierin vindt u bepalingen over betalingen, uitvoering, garanties, aansprakelijkheid en onze werkwijze bij oplevering en nazorg.
Heeft u vragen over de inhoud of toepassing van onze voorwaarden? Neem gerust contact met ons op via info@uwaannemers.nl of bel ons rechtstreeks via de contactpagina. We leggen het graag persoonlijk uit.
In deze algemene voorwaarden wordt verstaan onder:
dan wordt het werk automatisch als opgeleverd beschouwd.
tenzij schriftelijk anders overeengekomen.
Tenzij schriftelijk anders overeengekomen.
heeft de Consument een wettelijke bedenktijd van 14 dagen, gerekend vanaf de dag van totstandkoming van de overeenkomst.
Heeft u een overeenkomst op afstand (zoals via e-mail of telefoon) of aan huis gesloten met Uw Aannemers? Dan heeft u als consument het recht om deze overeenkomst binnen 14 dagen zonder opgave van reden te herroepen.
U kunt hiervoor ons officiële herroepingsformulier gebruiken:
📥 Download het herroepingsformulier (PDF)
U kunt het ingevulde formulier per e-mail sturen naar:
✉️ info@uwaannemers.nl
of per post naar ons adres, zoals vermeld op uw offerte of factuur.
Let op: Heeft u ons tijdens de bedenktijd verzocht om direct te starten met het werk? Dan kunnen wij een evenredige vergoeding vragen voor het reeds uitgevoerde deel.